Senderisme i caiac

per la Costa Brava

   
  Home
  Qui som
  Blog
  Contacte
  Senderisme per mesos
  Cursos
  Notícies
  Galeria de fotos
  Links
  Idioma
 

 

 

 

Heu pensat mai en combinar una ruta a peu i una altra en caiac per un dels racons més verges de la Costa Brava?

Veure el colors blaus de les aigües de la Mediterrània des de dalt dels penya-segats i els ocres i rogencs de les seves roques contrastats amb el verd dels pins des de l’aigua al cap d’una estona, és realment una experiència inoblidable.

Sortirem del nucli mariner de Tamariu direcció Aigua Xelida, un petit paradís que Josep Pla sovintejava quan anava a veure el seu amic l’Hermós. Seguirem pel camí de ronda, un camí que durant molts anys va ser utilitzat pels carrabiners per fer les rondes de vigilància a la costa contra l’estraperlo, així com també pels pescadors i mariscadors per accedir als diferents punts de la costa. Anirem cap a Sa Roncadora, un bufador natural els dies de temporal, i fins a Cala Marquesa, un dels paratges més bells de la costa catalana.

Arribats a Tamariu i després de fer un descans ens prepararem per fer una de les millors excursions en caiac de la Costa Brava. Abans de començar la sortida, fem una petita explicació teòrica, després repartim el material i entrem a l'aigua. Durant el recorregut, anem sempre retallant la costa, visitem els següents punts: Aigua Xelida, Punta des Banc, Cala Marquesa, Pas dels Pins, Cova del Bisbe, Cova d'en Gispert (la més gran de la Costa Brava). Durant l'excursió hi ha prevista una parada de 20-30 min. a la Cala Marquesa per banyar-se, recuperar forces i menjar i beure alguna cosa. La tornada la fem més directa cap a la platja de Tamariu on acabarem aquesta ruta combinada i tindreu la tarda lliure per fer un altre bany o tastar algun plat típic de la zona.

 

 

PREU PER PERSONA: 60 euros

 

GRUP: mínim 8, màxim 12

 

INCLOU:

- Guia acompanyant per la sortida de senderisme i per l’excursió en caiac

- Embarcació de suport per la sortida en caiac

- Lloguer de material: caiac, pala, armilla, tapabanyeres

- Organització tècnica

- Assegurança d'accidents

 

NO INCLOU:

- Viatge fins el punt de trobada

- Tot el no especificat a l'apartat anterior

 

Requisits:

- Saber nedar

- No cal tenir experiència per aquesta sortida

- Edat mínima per la sortida amb caiac a partir de 13 anys acompanyats

  d’un adult. A partir de 16 anys poden anar sols.

 

Cal Portar:

Per la sortida de senderisme

- Calçat i roba adient per senderisme

- Motxilla còmode

- 1 ½ litres d'aigua per persona

- Provisions per a menjar durant el dia (entrepà, barretes energètiques,

  fruita) limitar el pes

- Crema de protecció solar factor 30 o superior

- Paper higiènic o mocadors de paper

- Barret

- Farmaciola personal

- Ulleres de sol

 

Per la sortida en caiac

- Samarreta per mullar, preferiblement tèrmica

- Cinta per no perdre ulleres

- Gorra i crema solar

- Calçat per mullar (crocs, escarpins o bambes velles)

- Tovallola i roba de recanvi

 

Organització Tècnica: GC 1695

 

INSCRIPCIONS: Trucant al telèfon 972303886, 636490830 o enviant un correu a Info - Giroguies . PLACES LIMITADES.

 

Nota: Per a grups particulars podem organitzar recorreguts personalitzats (duració, dates...). DEMANEU INFORMACIÓ. 

 

 

e-mail: Info-giroguies.com
Tel. 636 49 08 30

 

 

 

Recorda que pots fer els teus comentaris al nostre blog.

Accedeix clicant a Blog de Giroguies

o entrant a la pàgina http://giroguies-senderisme.blogspot.com/